Pogoji poslovanja in zasebnosti

O naši trgovini

Smo spletni prodajalec in dobavitelj kakovostnih izdelkov za nego tatujev https://tetoviran.si.. Izdelke dobavljamo tudi tattoo studiem.

Email: info@tetoviran.si

POGOJI POSLOVANJA IN ZASEBNOSTI

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN UPORABE SPLETNE STRANI

Splošni pogoji spletne trgovine z nego za tetovirano kožo in tattoo opremo, tetoviran.si, v lasti
podjetja Pineapple, kreativni studio, Lutarič Ina s.p., so sestavljeni skladno z Zakonom o Varstvu
potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podatki o podjetju
Pineapple, Lutarič Ina s.p.
Koroška cesta 74
2000 Maribor

IBAN SI56 6100 0002 3485 987
Matična številka 8573565000
ID za DDV 27594424 (Ni zavezanec za DDV)

Samostojna podjetnica Ina Lutarič
E-mail: info@tetoviran.si

S spletno trgovino tetoviran.si (v nadaljevanju tetoviran.si ali spletna trgovina) upravlja podjetje
Pineapple, Lutarič Ina s.p. (v nadaljevanju ponudnik) . Ob registraciji v sistem tetoviran.si obiskovalec
pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Ta uporabnika
nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša nakup, ponudnik pa
zagotavlja, da bodo podatki popolnoma zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se
uporabnik strinja. Splošni pogoji obravnavajo delovanje tetoviran.si, pravice uporabnika ter poslovni
odnos med kupcem in ponudnikom.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-mail in telefon),
  • Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • Dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • Pogoje dostave izdelka ali izvršene storitve (način, kraj in rok dostave)
  • Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • Način plačila in dostave
  • Časovno veljavnost ponudbe
  • Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • Pojasnilo postopka o pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

PONUDBA ARTIKLOV

Artikli na tetoviran.si so pogosto ažurirani. Trudimo se, da so njigove informacije in fotografije posodobljene in točne. Za morebitne napake se opravičujemo in z veseljem splejmemo vaše opozorilo na te napake, na info@tetoviran.si. Če artikli niso na zalogi, pa je to jasno označeno na spletni strani ali v elektronski pošti, ki ga kupec prejme ob naročilu.

NAČINI PLAČILA IN STROŠKI DOSTAVE

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Z gotovino ob prevzemu. Če ste za dostavo navedli drug naslov, plačilo po povzetju ni možno.
  • Z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine tetoviran.si, Pineapple, Lutarič Ina s.p., ki poteka po ponudbi ali predračunu.
  • S plačilom s kreditno kartico Visa/Masterkard
  • Ob naročilu nad 50€ in do teže paketa 1kg so stroški pakiranja in dostave zgolj 0.01€.
  • Ob naročilu do cene izdelkov 50€ in s težo paketa pod 1 kg znašajo stroški pakiranja in dostave s Pošto Slovenije 3,99€.
  • Ob naročilu izdelkov s težo nad 1kg in pod 5kg znašajo stroški pakiranja in dostave s Pošto Slovenije 5,5€.
  • Ob naročilu izdelkov s težo nad 5kg in pod 10kg znašajo stroški pakiranja in dostave s Pošto Slovenije 10€.
  • Ob naročilu izdelkov s težo nad 10kg in pod 30kg znašajo stroški pakiranja in dostave s Pošto Slovenije 20€.
  • Ob naročilu izdelkov s težo nad 30kg znašajo stroški pakiranja in dostave s Pošto Slovenije 60€ oz. po dogovoru.
  • Najvišji znesek plačila po povzetju je 150€.

Ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo le za pošiljanje znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stropki dostave po ceniku izbranega dostavnega podjetja. Kupec tako nosi tudi stroške dajatev v drugih državah.

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka naprej so vse cene in pogoji dokončni in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov ni možno.

Naročilo je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko prejme tudi račun na svoj elektronski naslov, ki ga je oddal ob prijavi.

Minimalni znesek  naročila na spletni strani znaša 5€, brez stroškov dostave. To je tudi znesek, nad katerim se lahko koristi promo kodo ob nakupu in nekatere akcije.

V izogib nadaljni prodaji je nakup nekaterih akcijskih izdelkov omejen na 1 kos na naročilo.

V primeru pogostega neprevzemanja odposlanih paketov si pridržujemo pravico, da stranka paket plača pred samim pošiljanjem, po predračunu.

Oddaja naročila

Nakupovanje v spletni trgovini vedno znova poskušamo poenostaviti in narediti uporabniku prijazno. Želeni izdelek doda uporabnik v košarico s klikom na gumbek »Dodaj v košarico«.

Ob tem se v desnem zgornjem kotu spletne trgovine sproti osveži število izdelkov željenega nakupa v okvirčku »Košarica«. Ko so v košarici vsi želeni izdelki lahko uporabnih začne s postopkom zaključka naročila s preprostim klikom na »Košarica«.

Klik pripelje na blagajno, kjer je viden celoten povzetek košarice. Tu se vnese ter potrdi morebitno promo kodo ali kodo darilnega bona. S klikom na gumb »nadaljuj« spletna stran uporabnika pripelje na mesto za vnos e-naslova, kamor bo po oddanem naročilu prejel mail z vsemi informacijami o naročilu. Na naslednjem koraku uporabnik izpolni podatke o kopcu in naslov, kamor želi prejeti svoj paket, tukaj pa je na voljo tudi okence s opombami, kamor lahko vpiše tudi pohvale, kritike ali dodatna navodila. Na naslednjem koraku uporabnik izbere želeno dostavno službo in želeni način plačila.  Za zaključek naročila uporabnik klikne na gumb »Zaključi nakup«. S tem se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za pravkar oddano naročilo. Po tem koraku se mu lahko prikažejo kakšne posebne ponudbe, ki jih je še mogoče dodati k naročilu. Na tem koraku lahko uporabnik zapre spletno stran.

Popravilo napak pred oddajo naročila in spreminjanje naročila

Uporabnik ima pred oddajo naročila v vsakem trenutnku možnost urejanja in popravljanja napak svojega naročila. Najlažje se po korakih košarice oz. blagajne navigira s pomočjo zgornjega navigacijskega menija.

Ob kliku na gumb »Pregled košarice« se vrne na začetek košarice. Takrat lahko po želji odstrani izdeljke s klikom na »X« gum, levo ob produktu. Spremeni ali odstrani se lahko tudi promo koda ali koda darilnega bona.

Za spremembo količine produktov se lahko uporabnik kadarkoli vrne na spletno trgovino s klikom na logotip na vrhu spletne trgovine.

S klikom na »e-naslov« in »Tvoji podatki« v glavnem navigavijskem meniju košarice, bo uporabnik ponovno na vnosu oz. urejanju svojih podatkov. Le te lahko kadarkoli spremeni.

S klikom na »način plačila« je možno spremeniti tudi način plačila in izbiro dostavne službe.

Naročilo je do 15minut po oddaji možno do določene mere spremeniti tudi z oddajo opombe preko povezave, ki jo uporabnik prejme ob naročilu po elektronski pošti. Na ta način ostane naročilo zadržano, dokler ne pregledamo opombe, potrebno je pa vedeti, da zaradi tega lahko pride do kasnejšega odpošiljanja paketa. Uporabnika po potrebi kontaktiramo, če je opomba kakorkoli nejasna ali potrebujemo dodatna pojasnila. Uporabnik lahko popravek naročila pošlje tudi na info@tetoviran.si, vendar v tem primeru je možno, da je naročilo že odposlano in popravka ne bomo mogli upoštevati.

Po vnaprejšnjem plačilu in zaključenem postopku le tega dodatnih izdelkov v naročilo ne moremo več dodajati.

Za kakršno koli dodatno vprašanje smo vam na voljo preko elektronske pošte info@tetoviran.si .

Cene

Cene po 1. Odstavku 94. Člena ZDDV-1 ne vsebujejo davka, ker podjetje ni davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med kupcem in ponudnikom je sklenjena v istem trenutku, ko kupec potrdi naročlilo, takrat pa tudi prejme elektronsko sporočilo, da je naročilo potrjeno. Od tega trentka so vse cene in vsi pogoji določeni in veljajo za obe strani, tako za pondnika kot kupca.

Vse posebne ponudbe v spletni trgovini veljajo do navedenega datuma oziroma do odprodaje zalog.

Promo kode

Občasno lahko preko socialnih omrežij, googla ali kakorkoli drugače potencialni kupec prejme promo kodo, ki prinaša številne ugodnosti. Promo kode vedno veljajo nad minimalnim zneskom naročila. Vsaka promo koda je časovno omejena, torej se mora izkoristiti v navedenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v okvirček »promo koda« in potrdi s klikom gumba »potrdi«. Šele takrat je na blagajni vidna ugodnost, ki jo koda prinaša. Promo kode in ostali popusti med seboj niso združljivi. Uporabnik lahko ob enem nakupu uporabi le eno kodo za popust. Po oddanem naročilu promo kode ne morete več vpisati ali spreminjati in je ne upoštevamo.

Darilca ob promocijskih akcijah

Ob akcijskih ponudbah, kjer na primer nad določenim zneskom nakupa podarimo darilce, veljajo naslednji pogoji. Darilca so vedno navedena ob pogojih oziroma objavi akcijske ponudbe. Pri vračilu izdelkov zaradi kakršnih koli razlogov se uporabnik zaveže, da v tem primeru mora vrniti tudi darilce, razen v primeru, da kljub vračilu določenega izdelka, cena paketa še zmeraj presega v akciji določen znesek.

Darilc oziroma brezplačnih izdelkov, ki jih uporabnik prejme brezplačno ob nakupu, ni mogoče vrniti ali zamenjati.

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE OZ. NAROČENEGA BLAGA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov info@tetoviran.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Vračilo prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo s klikom tukaj.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: tetoviran.si – Pineapple, Lutarič Ina s.p., Koroška cesta 74, Maribor.

Uporabnik mora obvezno v roku 14 dni javiti na e-mail info@tetoviran.si namero, da bo izdelek vrnil, po tem bo prejel navodila za vračilo. Po tem ima še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. Izdelek mora za vračilo biti originalno zapakiran, neodprt. Ob nasprotnem primeru povračilo denarja ni mogoče.

Vračilo opravljenih plačil bo izvedeno tako, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja točnosti, gotovosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanje evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, ki ga je uporabil ob plačilu.

Ob obstopu od pogodbe, kjer je bil koriščena koda za popust, promo koda ali bonus, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR se vrne le maksimalno vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se mu tudi vrne kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v sklado ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki se z zapisnikom določi ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi uporabnika po elektronski pošti. Potrošnik odkupnino lahko koristi izključno od naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primerih stvarne napake ali uveljavljanja garancije narančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikom.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop pogodbe, katera vključuje artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna kadar:

  • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali promet
  • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje in je bila znana prodajalcu ali pa bi mu morala biti znana
  • Artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene ali predpisane
  • Prodajalec izroči artikel, ki se ne ujema z vzorcev ali modelom, razen v primeru, da je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake znamke, ozrioma vrste. Hkrati se preverja tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki in z natančnim opisom napake obvestiti v skladu z zakonsko določenim rokom in nam hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali pa z fotografijo izdelka (odvisno od samega artikla, o tem stranko obvestimo v samem postopku uveljavljanja stvarne napake).

Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima od dneva nakupa dva meseca časa, da o tej prodajalca obvesti in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

Za prijavo stvarne napake nas kontaktirajte na info@tetoviran.si, pri tem v zadevo napišite PRIJAVA STVARNE NAPAKE in ŠTEVILKO NAROČILA.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

ZAVAROVANJE POŠILJKE

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev za komunikacijo na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska in/ali SMS sporočilo bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno bodo označena kot reklamna sporočila
  • Pošiljatelj bo jasno razviden v sporočilo
  • Akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšna, prav tako bodo jasno določeni pogoji njihovega koriščenja
  • Jasno bo poredstavljen način odjave od prejemanja najrazličnejših oglasnih sporočil
  • Željo uporabnika, da ne želi več prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina tetoviran.si in vsi podatki na njej, slika artiklov, grafični ali video elementi na tej spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka tetoviran.si in logotip spletne strani sta v lasti podjetja Pineapple, Lutarič Ina s.p.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, pri kateri želi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se kupec v primero težav lahko pogovori ali preko telefonskega klica ali preko elektronskega naslova info@tetoviran.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnk bo v roku petih delovnih dni potrdil pritožbo in kupcu sporočil, kako dolgo bo jo obravnaval in ga o novostih postopka sproti obveščal. Ponudnik se zaveda , da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje,ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Podjetje se zavezuje, da bo varovalo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo Podjetje uporabljalo izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Podjetje spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storilo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu podjetje posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

Posredovanje uporabnikovih osebnih podatkov podjetju je v določenih primerih nujno, da lahko obdelovalec kot ponudnik izpolnjuje svoje pogodbene obveznosti do uporabnika. Seznam obdelovalcev osebnih podatkov za podjetje se nahaja  tukaj.

Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).

Uporaba osebnih podatkov

Podjetje za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek
  • naslove za dostavo
  • firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
  • geslo v šifrirani obliki
  • kontaktno telefonsko številko
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, podjetje ne odgovarja. Podatkov ponudnik ne posreduje tretjim osebam, razen pogodbenim izvajalcem, s katerimi ima ponudnik sklenjeno pogodbo o varovanju osebnih podatkov in ki so pogodbeno zavezani k istim standardom varovanja osebnih podatkov kot ponudnik. Ponudnik osebne podatke zbira z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hrani skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena. Zbirke osebnih podatkov ponudnik hrani na območju Republike Slovenije ter jih ne iznaša v druge države.

Piškotki

To spletno mesto uporablja piškotke za izboljšanje vaše izkušnje med navigacijo po spletnem mestu. Iz teh piškotkov se piškotki, ki so po potrebi razvrščeni, shranijo v vaš brskalnik, saj so ključni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke drugih proizvajalcev, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno mesto. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da se od teh piškotkov odjavite. Toda izklop nekaterih piškotkov lahko vpliva na vašo izkušnjo brskanja.